AnneBee főz is

Hát persze, mikor már órák óta aludnom kéne, én mit csinálok?! Blogot írok! Annyira bennem van a zsizsik, hogy nem tudtam lefeküdni, úgyhogy próbálok behozni a blogos lemaradásból. Na nem mintha most olyan nagyot haladnék, mert egész egyszerűen, ha hiszitek, ha nem, folyamatosan sütök és új dolgokkal kísérletezek. Csak még épp leírni nem jutott időm, pedig már szépen sorakoznak a fotók a gépen posztolásra. Na de ami késik, nem múlik. Késni márpedig fog (mea culpa), mert holnap reggel indulunk Bécsbe Anyuékkal, hogy kényelmesen elérjük a délutáni gépünket, hogy aztán röpke 36 óra után landoljuk a Latinok földjén.

Megértem, ha többen feladjátok, és már nem is tértek vissza olvasgatni, de aki kitart, annak…annak sem ígérhetek semmit, csak azt hogy tervek vannak, posztok a fejemben vannak, csak épp azt a pár órácskát kéne megtalálni hetentea, amikor ezeket is megírom.

Mivel ez egy elég rendhagyó poszt (nemcsak azért mert hajnali 5kor írom), bele is csapok.

Blogokat kb 8-9 éve olvasgatok, és jó pár éve már külföldi gasztroblogokat is figyelemmel követek. Így bukkantam rá Zach és Clay The Bitten Word című blogjára. A két srác kifejezetten szórakoztató módon adja elő a gasztromagazinok világából  merített kalandjaikat, és érdekfeszítően tudja tálalni még a házi növénytermesztés, kertészkedés buktatóit vagy az elrontott fogások beszámolóit.

Két hete bejelentettek a blogon egy NAGY PROJEKTET  melyhez vettek egy nagy rakat ételmagazint és egy nagy csapat önkéntest. Én voltam az egyik. Életem első nemzetközi blogos, sőt életem első blogos kooperációja. Nagyon izgultam, milyen receptet fogok kapni. Végül a Food Network magazin +csapatába” kerültem, tehát onnan kellett elkészítenem valamit. A főzést pár fotóval kelle dokumentálni kát-három mondatta és elküldenimindezt a fiúknak.

Az én fogásom: Édes-savanyú káposzta köret

Még utazás előtt el akartam készíteni, nehogy kicsússzak az időből . meg egyébként is, dolgozom azon, hogy a saját határidőimet is megtanuljam betartani. Megérte. Nagyon jól sikerült. Még sült csirkt is sütöttem hozzá egy kis húsleves alappal, fokhagymával és hagymával.

A köret elkészítése nagyon egyszerű (Olvaszd meg a vajat, tedd hozzá a cukrot, majd az ecetet, vizet a répával. Ha már puhább, mehet bele a vöröskáposzta is egy kis vízzel. Párold és kész) . Itt van a pontos recept.A piacon bevásároltam a hozzávalókból, sőt még az otthoni saját petrezselyemből is használtam fel, amitől még jobban ízlett. A recepttől beindult a fantáziám, és még próbálkoztam volna alternítvákkal is, de most nem jutott rá időm. A maradékot ma bevittem az irodába és még ott is sikert aratott.

Még mindig nehezen hiszem el, hogy bevettek a srácok a projektbe. Elég jó! Köszi Srácok a lehetőséget!

Azt még kevésbé  hiszem el, hogy két hétre elutazunk! Csípjetek meg!

Ha visszajöttem, lesz folytatás. .

Leave a Reply

