Klónok támadása, azaz az édes droidok

Nekem nincs okostelefonom. Néha jó lenne, de többnyire rájövök, hogy addig jó, amíg nincs. Aztán lehet, hogy ha egyszer telefont kell vennem megint, akkor már csak okos telefonok lesznek, és az lesz a világ legtermészetesebb dolga. Tudnék rajta blogot szerkeszteni, skypeolni a barátokkal, bármit kiguglizni, hogy egyből meglegyen az info vagy lájkolni facebookon az ismerősök posztjait. Nem mintha enélkül nem forogna tovább a világ és a telefon nem lenne elég arra, amire eredetileg kitalálták: telefonálásra.

Persze haladni kell a korral, és  valójában mindig csodálom, hogy mennyi mindent fejlesztenek ezekre a kütyükre, amik TÉNYLEG hasznosak és megkönnyítik az életünket. Sőt, bevallom, távolról követem is a tech híreket, mert egy fura kattanásom van, de ez még a lelkes amatőr kategóriát sem elégíti ki valószínűleg. Egyelőre nincs rá szükségem. Asszem.

Pár hete viszont felhívtak, hogy lesz egy Android workshop, amire kedveskedni szeretnének a vendégeknek valami édessel, és én süssem meg. Na de nem csak azért mert olyan édesszájúak lennének, hanem mert a fejlesztők Kaliforniában desszertekről nevezték el az Android  verzióit (ha jól tudom). Nagyon belelkesedtem, mert eredetileg csak mézeskalácsot kellett volna vinnem, de gondoltam, akkor kipróbálok mást is.

Neki is lendültem a tervezésnek.

A droid sereg gyártásakor felmerült bennem, hogy mekkora zseni George Lucas, mert ő klónozta a droidjait.

Nekem ez technikailag még nem volt adott, de azért megszülettek az én picinyeim is, sőt a cupcake sem maradt ki.

Hát nem jófej?

A donut, azaz a kerek amerikai fánkocska is világos zöldben (fehér csoki) és csokiban pompázott.

Az éclair fánk finom lett – szerintem. Kicsit izgultam, hogy itthon ez milyen formában sül majd meg, de kétszeri nekifutásra meglett. Az igazán autentikus elkészítéséhez még hátravan, hogy szépen, igazi franciás módon töltsem meg, és ne felvágjam barbár módra. De most ez volt a járható út, és talán nem volt rá panasz.

A végére így felvonultattam az Androidokat és három oprendszer verziót is, és állítólag a vendégeknek is ízlett. Én élveztem a készülődést, kicsit szabadjára engedhettem a fantáziámat, és állok elébe a kihívásnak, hisz gyakorolni kell, mert mindjárt itt van a cukrász vizsga, amire fel kéne kötni a gatyámat. Nem kicsit!



Comments
5 Responses to “Klónok támadása, azaz az édes droidok”
  1. Huba says:

    Ez parádés!🙂

  2. vera says:

    Hello!!! ez a kis sereg egészen elképesztő lett!!!! Baromira tetszik😀 nálam már megvan a vizsga, no para… pusza,v

  3. swingjudit says:

    háttttezek nagyon jófejek lettek. ha a vizsgán az eredetiséget is pontozzák majd, akkor nem lesz baj :o)
    és hűűűű, te tudsz sütni donut is…?

  4. annabeebakes says:

    De jófejek vagytok! Köszönöm a vizsgán sajnos nem ez alapján fognak értékelni, de a támogatás mindenképpen jólesik🙂

Leave a Reply

