Csodás álmok jönnek…

Tegnap esküvőn jártunk. Olyan igazi mesébe illőn. Tele kedvességgel, apró meglepetésekkel, a jegyespár készítette személyre szóló vendégajándékokkal, de legfőképpen tele szeretettel és szerelemmel. A pár története is mesébe illő, de most egy kicsit mégis magamról írok. Történt ugyanis, hogy bő fél évvel ezelőtt (már lehet több is), a barátnőm (a boldog menyasszony) felvetette, hogy ha már úgyis ezt tanulom, mi lenne ha én sütném a tortát az esküvőre.

Először azt hittem, viccel, de nagyon jól esett.

Aztán, amikor már többször felhozta, rájöttem, nem tréfál, én meg megijedtem…aztán nagyon lelkes lettem.

Aztán, ahogy telt múlt az idő, egyre jobban gondolkodtatott a téma, és ha lehet, a végére jobban izgultam tegnap, mint maga a menyasszony. Na jó! Ő valószínűleg egy egészen más dimenzióban és szférában lebegett tegnap és még egy jó darabig, de a magam módján én legalább úgy.

Nagyon – és ez a magam folyton túlzásba esős módján is NAGYON – sokat agyaltam a formán, az ízeken, a megvalósításon és mindenen. Aztán összeállt és a násznép, de ami még fontosabb, az ifjú pár szerette.

Én pedig megkönnyebbültem. Óriási kihívás volt, de a legjobbik fajtából. Minden erőmre szükségem volt, különösen, hogy a végére a szervezetem is lázadni kezdett a nappal munka-éjjel cukrászkodás kombó ellen, de a munkának meglett a gyümölcse. Vannak gyerekbetegségei, profi szemmel hibái, amiknek nem kéne lenniük, de a három emelet tölteléke mellett (csoki, sós-karamella és fekete erdő) tele volt szeretettel és lelkesedéssel, és ezért talán a többiek is elnézik az apróságokat.

Rengeteget tanultam magamról, a konyhámról, a sütésről, a praktikákról (ki hitte volna, de a youtube az egekbe emelkedett a szememben emeletes torta tippek kapcsán) és a saját kapacitásaimról. Nagyon élveztem minden percét az előkészületeknek, kezdve a párral eltöltött közös kitalálós vacsorával a konyhámban sütés-főzésen át, mialatt arról ábrándoztam, milyen lesz majd egyszer a cukrász műhelyem…Anyukám és Mr. T pedig külön kitettek magukért a hajnali vásárlásokkal, a tortaszállítással és a gondoskodással együtt mindennel. Az ifjú párnak pedig örök hálám, hogy hittek bennem, és rám merték bízni ezt a feladatot. A menyasszony (aki gyönyörű volt a ruhájában, de leginkább az arca sugárzása miatt) utólag azt mondta, hogy egyedül a torta miatt nem izgult az egész esemény kapcsán, és ez nekem többet jelentett ezer szónál.

Ma egy óriásit aludtam és holnaptól kisimultan indulok dolgozni (legalábbis ez a terv) készen az új kihívásokra, és a tegnapra no meg az ifjú párra gondolva tudom, hogy csodás álmok jönnek még…

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 255 other followers

