Biciclista Ars Poetica

Szeretek sütni. Szeretek biciklizni. Szeretem Budapestet.”

Hát itt az én dísztortám, amit a vizsgán kellett elkészíteni. Helyesre sikerült, és legalább minden ízében és porcikájában én vagyok benne.

A vizsga utolsó feladataként díszmunkát kellett készíteni. Persze én valami különlegeset akartam – hát ki nem? És persze valami olyasmit akartam, ami engem tükröz, így aztán a feladat tavalyi kitűzésekor tudtam, hogy bringás tortát szeretnék. A fejemben pörögtek a bringautas, hegyet-völgyet átszelő ösvények profi bringásokkal vagy sikkes városi ruhás tekerőkkel…Aztán egyik este megvilágosodtam (szép kis kép este=világosság…de szép!), Budapestet akarom a tortára rakni. Innentől kezdve az egész a fejemben volt, és már csak megvalósításra várt. Ti felismeritek az épületeket?

A végeredmény jó lett, sokkal jobb mint a próbadarab. Mostanában 3Dben illik nyomulni a tortáknál is, ez most a trend, és nagyon izgalmas tekeredő, csavarodó tortaszobrok születnek, de én most elsősorban arra mentem, hogy minden ízében ehető legyen (ami persze azt is jelent, hogy jelentős fejlesztésre szorul a marcipán rózsa és szobrászati technikám)

 

Az első tesztelőknek az íze is bejött, úgyhogy már megérte.

 

Ha valakinek esetleg gondja akadt az épületekkel (illetve nekem nem sikerült elég egyértelműre), akkor íme a nevezetesség lista, ami nekem oly kedves Budapesten: Citadella, Budai Vár, Lánchíd, Parlament, Bazilika és a Hősök tere. Jaj, de kedvem lett várost nézni…Ki jön?

Comments
3 Responses to “Biciclista Ars Poetica”
  1. Zsofi Molnar says:

    Yuppppiiiie, itt a szép kis torta!!!! Belülről is tök szép lett! Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy tagnap az enyémet is felvágtuk…ilyen rondán még életemben nem töktöttem be tortát…..:-)))

  2. Dorko says:

    Kibickent csak annyit tudok mondani h ez a torta zseni!
    Csak igy tovabb!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 255 other followers

