Szülinapi Sok(k?)

Tényleg többen szülinapoznak Novemberben mint bármelyik másik hónapban?…Vagy csak én érzem így hirtelen?  Bármi is legyen a magyarázat, én nagyon is kérem, hogy minden kedves ismerősöm tartsa meg ezt a jó szokását mert így alkalmam nyílik sokat gyakorolni. És az jó! A múlt heti Családi Születésnap Rendezvénysorozat után tegnap két baráti szülinapra is készültem.

Az egyik egy kétemeletes torta volt egy tejszínes gesztenyekrémes és egy csokis emelettel, amit önszorgalomból még marcipánnal is befedtem.

Őszintén szólva, megküzdöttem a marcipán kinyújtásával, mert nem elég nagyok a nyújtófáim, de a végén sikerült és még büszke is voltam magamra.

A másik egy gumimacis csokitorta volt, ami eleinte elég bizarr ötletnek tűnt, de a végére a macik szín szerinti válogatását élveztem a legjobban.

Nagyon élveztem a konyhában pörgést és nagyon izgultam, hogy vajon az ünnepelteknek is tetszeni, de legfőképp ízleni fog-e a torta…nem beszélve arról, hogy itt vannak a küszöbön az Ünnepek ami sok-sok ehető ajándékot vetít előre sok-sok gyakorlással. No meg az is szöget ütött a fejembe, hogy már januártól vizsgák vannak, úgyhogy tanulni kéne már végre. Drukkoljatok!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 255 other followers

