Miért ne lehetne Valentin napozni?

Az ünnepekben és a különleges alkalmakban az a jó, hogy lehet várni őket. Lehet készülődni, képzelődni és álmodozni a rohanós és sűrű napok között. A piros (vagy rózsaszín) betűs napok bekúsznak a naptárba a hétköznapok közé, színesebbé teszik a naptárunkat,  feltöltenek, örömet okoznak és megadják a lendületet a soron következő kihívásokhoz. Engem így vagy úgy lázba hoz egy különleges alkalom. Szeretek rákészülni, és ha más nem, de legalább a sütésre egy jó ürügy…

Naná, hogy a karácsony óriási (de erre legkésőbb decemberben visszatérünk majd…), de mellette még ott vannak a szülinapok, névnapok, nemzeti ünnepek (és munkaszüneti napok), Húsvét, évfordulók, stb. No meg a Valentin nap.

Ezt a Tiger in a Jar által készített videot a designsponge blogon találtam. Szerintem nagyon ari Valentin napra.

A Valentin napot már én is sokféleképpen éltem és ítéltem meg, aztán rájöttem, hogy valójában semmi értelme ignorálni. Lehet, hogy túl kommersz, néha felszínes és felfújt az egész, de ha belegondol az ember, ez egy nap arra, hogy a szeretteinknek elmondjuk, hogy érzünk irántuk. Nem kell nagy szavakat vagy habos-babos körítést használni, csak egy pár kedves szóban elmondani, hogy törődünk valakivel, aki törődik velünk. Barátok, barátnők, család. Ők azok, akik egész évben ott állnak mögöttünk és támogatnak és még ha alkalomadtán meg is említjük, hogy szeretjük őket, azért mégiscsak jó dolog ebben a robogó világban, hogy van egy nap a SZERETETNEK és SZERELEMNEK dedikálva. Szerintem ez jó, és igen, ezt a posztot is lehet az örök romantikus oldalamra kenni.

Valentin-nap alkalmából sütöttem nektek Nutellás mogyorós brownies-t és Chocolate Chip Cookie-t és ígérem, hogy a héten a recepteket is megosztom veletek. Köszönöm, hogy olvassátok az Édes álmok blogot és talán egy nap mindegyikőtöknek süthetek majd.

(A vasárnapi ebéd után maradt még a sütiből, úgyhogy ha felém jártok és kértek, csörgessetek meg)

Akár terveztek romantikus vacsit, randit Valentin napra, akár nem, mondjátok el a szeretteiteknek, hogy mit jelentenek nektek. Higgyétek el, értékelni fogják, és sose lehet tudni, ti kitől kaptok Valentin napi (titkos) üzenetet…

Boldog Valentin napot!

Comments
2 Responses to “Miért ne lehetne Valentin napozni?”
  1. Dori says:

    hmm, ez (is) nagyon jol nez ki! kivancsi vok a receptre, mert mar voltak browni-s probalkozasaim, de egyik se kozelitette meg az eredit.. :(

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 255 other followers

